تیم سازنده Silent Hill 2 Remake به توسعه بازسازی‌های بیشتری از این مجموعه علاقه دارند. آن‌ها حتی به ایده ساخت بازی‌های اورجینال Silent Hill نیز فکر کرده‌اند. وجیچ پیجکو، کارگردان و طراح استودیوی بلوبر تیم در مصاحبه‌ای با رسانه IGN اظهار داشت: «ما از تمامی فرصت‌هایی که جالب به‌نظر می‌رسند پذیرایی می‌کنیم. اگر فرصت‌های موجود را دوست داشته باشیم از آن‌ها استقبال خواهیم کرد.»

بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) عرضه شد. این بازی با استقبال خوب و فروش قدرتمندی مواجه شد و بسیاری از طرفداران این فرنچایز ترسناک را مشتاق بازی‌های بعدی کرد. پیجکو در ادامه اضافه کرد: «فرصت‌هایی مانند Silent Hill 2 Remake وجود دارند که باید از آن‌ها استفاده کنیم. من معتقدم که در آینده هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

البته که این تصمیم به نظر کونامی، شرکت ناشر سایلنت هیل نیز بستگی خواهد داشت. احتمالا این شرکت ژاپنی از نحوه ساخت Silent Hill 2 Remake کاملا راضی است؛ اما با این وجود هنوز چیزی در مورد بازی بعدی این مجموعه اعلام نشده است. استودیوی بلوبر تیم مدتی پیش در مراسم Xbox Partner Preview اعلام کرد که بازی بعدی‌اش یک اثر ترسناک و علمی‌تخیلی به‌نام Cronos: The New Dawn خواهد بود.

این بازی اقرار است در سال ۲۰۲۵ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

source

توسط elmikhabari.ir