شرایط ثبت‌نام اشکودا کاروک و اکتاویا پرو تا ۷ آبان ۱۴۰۳ توسط شرکت پارس ساتر اعلام شد. دو خودرو ذکر شده در دسته خودروهای وارداتی قرار دارند.

در این روزها، ثبت‌نام اشکودا کاروک و اکتاویا پرو تا ۷ آبان ۱۴۰۳ یکی از موضوعات داغ در بازار خودروهای وارداتی به شمار می‌آید. شرکت پارس ساتر هوشمند، به‌عنوان نماینده رسمی اشکودا در ایران، شرایط ویژه‌ای را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

این فرصت طلایی به خریداران این امکان را می‌دهد که با ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، به یکی از جدیدترین مدل‌های این برند اروپایی دسترسی پیدا کنند. با توجه به استقبال گسترده، پیشنهاد می‌شود که متقاضیان هرچه سریع‌تر نسبت به وکالتی کردن حساب‌های بانکی و ثبت‌نام اقدام کنند تا از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوند.

شروع ثبت‌نام اشکودا کاروک و اکتاویا پرو تا ۷ آبان ۱۴۰۳

شرکت پارس ساتر هوشمند، یکی از زیرمجموعه‌های گروه ایران روور، به‌عنوان نماینده رسمی واردات خودروهای اشکودا در ایران، به تازگی دو مدل جدید از این برند را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کرده است. این شرکت به‌ منظور سهولت در دسترسی، امکان ثبت‌نام برای تمامی متقاضیان را فراهم کرده است.

مدل‌های اشکودا کاروک و اکتاویا پرو، از جمله جدیدترین خودروهای وارداتی شرکت پارس ساتر هوشمند به شمار می‌روند و هم‌اکنون امکان خرید آن‌ها در دسترس است. با عرضه این مدل‌ها، پس از اشکودا سوپرب، کاروک و اکتاویا پرو به‌عنوان دیگر محصولات این برند اروپایی، به بازار ایران معرفی خواهند شد.

شرکت پارس ساتر هوشمند، برای نخستین بار شرایط فروش اشکودا اکتاویا پرو و کاروک را با قیمت پایه قطعی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرده است.

شروع ثبت‌نام اشکودا کاروک و اکتاویا پرو تا ۷ آبان ۱۴۰۳

طبق اطلاعیه اخیر سامانه یکپارچه، تمامی افراد واجد شرایط بر اساس ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانند تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳، یکی از حساب‌های بانکی خود را به‌صورت وکالتی اعلام کرده و با بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، ثبت‌نام خودرو را انجام دهند. متقاضیان جهت ثبت‌نام در روزهای ذکر شده می‌توانند به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir/ مراجعه کنند.

قیمت اشکودا کاروک و اکتاویا پرو

هردو خودرو می‌توانند در بازار قیمتی رقابتی با دیگر وارداتی‌ها داشته باشند.:

  • قیمت اشکودا کاروک: 1 میلیاردو 868 میلیون و 220 هزار تومان
  • قیمت اشکودا اکتاویا پرو: 1 میلیاردو 936 میلیون و 690 هزار تومان

شروع ثبت‌نام اشکودا کاروک و اکتاویا پرو تا ۷ آبان ۱۴۰۳

وضعیت انتخاب خودرو در مراحل ثبت‌نام

شرایط فروش و انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه شامل 4 مرحله به شکل زیر می‌شود:

  1. زمان ثبت‌نام: فرآیند ثبت‌نام خودروهای عرضه شده از روز چهارشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۳، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
  2. شرایط وکالتی کردن حساب: برای ثبت‌نام در سامانه، متقاضیان باید ۲۴ ساعت از زمان وکالتی کردن حساب‌های خود صبر کنند تا سیستم اجازه ثبت‌نام را به آنها بدهد.
  3. شرط پلاک فعال: در صورتی که متقاضی دارای خودرویی با عمر کمتر از ۵ سال باشد، امکان ثبت‌نام برای او وجود ندارد. بدین ترتیب، خودرویی که پلاک شخص بر روی آن نصب است باید عمرش بیش از ۵ سال باشد (مدل خودرو باید پایین‌تر از سال ۱۳۹۸ یا ۲۰۱۹ باشد).
  4. وضعیت انتخاب خودرو: همچنین، متقاضیانی که در مراحل قبلی اقدام به انتخاب خودرو کرده و در پرتال خود گزینه ارسال به خودروساز یا رزرو را مشاهده می‌کنند، در این مرحله امکان انتخاب مجدد خودرو را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات اشکودا در ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir