اگر علاقمند به اخبار گوشی هستید، احتمالا می‌دانید که سری جی‌تی 7 ریلمی قرار است در تاریخ 4 نوامبر (14 آبان) معرفی می‌شود. بر همین اساس ریلمی جزئیات نمایشگر ریلمی GT 7 پرو را پیش از معرفی رسمی، فاش کرده است.

به گزارش gsmarena، آنطور که ریلمی اطلاع رسانی کرده، جی تی 7 پرو از صفحه نمایش کم مصرف Samsung Eco² OLED Plus استفاده خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات نمایشگر ریلمی GT 7 پرو

این نمایشگر یک پنل T LTPO است که با حذف لایه پلاریزه‌ای که در پنل‌های سنتی اولد وجود دارد، باعث افزایش کنتراست و وضوح تصویر می‌شود. حذف لایه قطبی باعث می‌شود رنگ‌ها واضح‌تر و روشن‌تر نمایش داده شوند و تجربه‌ی بصری بهتری به کاربر ارائه کنند.

ریلمی ادعا می‌کند که نمایشگر جی‌تی 7 پرو قادر است به حداکثر روشنایی جهانی (Global Maximum Brightness) بیش از 2000 نیت و حداکثر روشنایی محلی (Local Peak Brightness) بیش از 6000 نیت برسد.

جالب اینکه، با وجود ارائه بالاترین میزان از روشنایی، تا 52 درصد انرژی کمتری نسبت به ریلمی جی تی 6 دارد. ریلمی تایید کرده که نمایشگر جی تی 7 پرو تا 120 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این اولین بار است که در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

پنلی که سامسونگ آن را ساخته، در بخش سخت‌افزار از تکنولوژی DC dimming استفاده کرده که با نرخ فلیکر پایین 1 فریم بر ثانیه، رنگ‌ها را به صورت یکنواخت حتی در شرایط کم‌نور  نمایش می‌دهد. بعلاوه این پنل دارای گواهی HDR و پشتیبانی از دالبی ویژن نیز هست.

صفحه نمایش جی تی 7 پرو ریلمی از طراحی میکرو کواد کرو (micro-quad-curve) با لبه‌های شیب‌دار بهره می‌برد که از سنسور اثرانگشت اولترا سونیک کوالکوم نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir