موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت عقرب (Scorpio)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
از کنار پیشنهادهایی که به شما می‌شود به سادگی عبور نکنید مخصوصا اگر این پیشنهادها کاری باشند. بهتر است که در این موارد با افراد با تجربه مشورت کنید و بعد نظر خود را اعلام نمایید. اگر در حال حاضر قصد فروش وسیله ای را دارید دست نگه دارید و آن را به آینده موکول کنید. با دوستان خود بیشتر در ارتباط باشید و اگر امروز امکانش برایتان فراهم شد با آن‌ها قرار بگذارید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
شما فردی خیرخواه با قلبی مهربان هستید و همیشه تلاش می‌کنید که به دیگران کمک کنید و همه را از خود راضی نگه دارید. کمک و محبت به دیگران خوب است ولی تا جایی که خودتان را فراموش نکنید و همه انرژی و وقتتان را صرف کمک به اطرافیانتان نکنید. امروز را برای خودتان صرف کنید. به گردش بروید، خرید کنید یا با دوستانتان به پارک و سینما بروید. امروز فقط خوش بگذرانید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز زمان تمرکز کردن روی موضوعاتی است که هدف گذاری کرده‌اید. دست از اتلاف وقت برداشته و افکار کودکانه را کنار گذارید. زندگی همیشه آنگونه که شما می‌خواهید طی نمی‌شود، پس بهتر است در این زمانی که همه چیز بر وفق مرادتان است به اهداف آینده‌تان نزدیک شوید. امروز حال و هوای عاشقی بر سرتان زده است، می‌توانید عشق‌تان را به یک شام رمانتیک دعوت کرد و این حس زیبا را با او به اشتراک بگذارید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز روز خوبی است و کارهایتان به خوبی پیش می‌رود. از فرصت‌هایی که برایتان پیش می‌آید به خوبی استفاده کنید تا به اهدافتان نزدیک‌تر شوید، بنابراین بر روی کارتان متمرکز شوید و برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی کنید. شما قادرید موانعی که بر سر راهتان قرار دارد را به سادگی کنار بگذارید. بهتر است برای  روابط عاطفی و خانوادگی نیز وقت بیشتری بگذارید و از گپ و گفت با عزیزانتان انرژی بگیرید.  

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز برای شما غرق شدن در افکار و خیالات آسان‌تر و راحت تر از رویارویی با مشکلات است. امروز ذهن شما در خیالات و رویاهای خود غرق است، اما بهتر است هرچه زودتر از این افکار خارج شوید و مرز بین واقعیت و رویا را برای خود مشخص کنید و بخاطر آورید که شما در دنیای واقعی زندگی می‌کنید. این خیالپردزای روی احساسات شما نیز تاثیر گذاشته و حدوسطی برای خوبی و بدی قائل نیستید؛ یا چیزها بنظرتان بسیار خوبند و یا آنقدر بد هستند که بدی آن‌ها دنیا را برای شما به آخر می‌رساند. بنابراین بر احساسات خود تسلط بیشتری داشته باشید و جلوی انرژی منفی که به وجود شما سرازیر شده است را بگیرید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را به سر و کله زدن با دوستانتان بگذرانید؛ شاید مجبور باشید با آنها تماس گرفته و یا به طور حضوری به دیدنشان بروید، اما در نهایت از این که این کارها را انجام داده اید خوشحال خواهید بود. شما در آستانه رسیدن به یکی از اهدافتان هستید و باید به جای تسلیم شدن باقی مانده انرژیتان را به کار گرفته و با تمام توان به سوی هدفتان جهش کنید. سعی کنید بعدازظهر امروز را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. اما مسئولیت به دست آوردن احساس امنیت عاطفی تنها به عهده خودتان است و نباید دیگران را به خاطر آن مسئول بدانید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شاید با این همه کاری که امروز روی سرتان ریخته است به نظرتان روزتان هیچ شباهتی به یک روز تعطیل نداشته باشد، اما کارهایی که امروز انجام می‌دهید می‌توانند اثرات بسیار خوبی روی هفته آینده تان گذاشته و کارهایتان را سبک تر کنند. گاهی آرزو می‌کنید ای کاش یک نفر پیدا می شد که بی آن که شما چیزی بگویید می دید پشت دیواری که دور خودتان کشیده اید چه می‌گذرد و افکارتان را درک می کرد. چنین روابطی می‌توانند وجود داشته باشند، با این حال باید اولویت هایتان را مشخص کرده و ببینید چه کسانی و چه چیزهایی برایتان اهمیت بیشتری برخوردار هستند و به عبارت دیگر از زندگی چه می‌خواهید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
اخیرا احساس می‌کنید که دیگران برای حرف‌های شما ارزش زیادی قائل نیستند، شاید دلیل آن اغراق بیش از حد شما در حرف‌هایتان است. اگر می‌خواهید دیگران با شما صادق باشند، شما نیز باید به گونه ای با آنها رفتار کنید که به حرف‌هایتان اعتماد کنند، پس از غلو کردن بپرهیزید. فردی در میان آشناهایتان نظر شما را به خود جلب کرده است اما در مورد بیان احساسات تان شک دارید. بهتر است دور نقض های کوچک را خط بکشید و با دیدی مثبت به او نگاه کنید. هیچ کس کامل نیست، پس توقع تان را پایین بیاورید تا زندگی تان با عشق شیرین شود.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز اخبار بسیار جالبی از یکی از دوستانتان که احتمالا در سفر هم به سر می برد به گوشتان خواهد رسید. شاید آنچه می شنوید بیشتر به زندگی خصوصی او مربوط شود، اما اطلاعات تازه‌ای را در رابطه با حوزه ای که مورد علاقه هر دوی شماست در بر دارد. شاید تصمیم بگیرید که خودتان در این زمینه تحقیق کرده و اطلاعات به دست بیاورید. اگر چنین تصمیمی گرفتید باید چند هفته آینده زمان زیادی را صرف این تحقیقات کنید. تمام اطلاعاتی که به دست می‌آورید را به دقت طبقه بندی کنید تا هیچ چیزی از قلم نیفتد و فراموش نشود. چیزی ذهن‌تان را به خود مشغول کرده که روی رفتار شما با عشق‌تان نیز اثر گذاشته است، به جای سکوت کردن بهتر است این موضوع را با او در میان بگذارید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز وقتی از خواب بیدار می‌شوید ناگهان احساس می‌کنید موج بی‌سابقه ای از نبوغ به سراغتان آمده است؛ ولی قبل از عملی کردن این ایده های بهتر است کمی بیشتر به آنها فکر کنید. پرداختن به مسائل جزئی روابط عاطفی می‌تواند کار خسته کننده و وقت گیری باشد ولی برای رشد رابطه و رسیدن به درک لازم از یکدیگر امری کاملا ضروری است. گاهی فرد عاشق در سکوت نیز طرف مقابلش را درک می‌کند، ولی همیشه کلمات بهترین راه برای برقراری یک ارتباط عمیق هستند. مواظب حرف‌هایتان باشید و از اثری که روی طرف مقابلتان خواهند گذاشت اطمینان کامل پیدا کنید، گاهی حتی نزدیک ترین افراد به یکدیگر می‌توانند برداشتی اشتباه از حرف‌های هم داشته باشند.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما بسیار سخت است و ترجیح می‌دهید به جای حرف زدن با دیگران با خودتان خلوت کنید. اگر احساس ناراحتی و افسردگی می‌کنید، بهترین کار این است که خودتان روی احساسات خود تمرکز کنید؛ با در میان گذاشتن احساستان با دیگران به نتیجه‌ای نخواهید رسید. آنها خیلی با شما احساس همدردی نخواهند کرد. بهترین کار این است که روی کارتان متمرکز شوید تا از افکار منفی خود نجات پیدا کنید. امروز برای شما روز در خانه نشستن نیست. با کسی که دوست دارید از خانه بیرون بزنید و به گوشه و کنار شهرتان و جاهایی که برایتان ناشناخته هستند و تا به حال نرفته بودید سر بزنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
به روابط عمیق خود پایبند باشید شاید امروز از دست دوستی دلخور باشید ولی به خاطر دوستی عمیقتان از این دلخوری دست بردارید. بیان کردن و گفتن مشکلات حل نشده نیاز به شجاعت دارد ولی همین بیان کردن می‌تواند مجالی را برای حل مشکل به شما بدهد. اگر می‌خواهید روابطتان قوی و پایدار بماند بایستی هم صبور و انتقاد پذیر باشید و هم به طور شفاف با یکدیگر صحبت کنید.

source

توسط elmikhabari.ir