به نظر می‌رسد اپل برنامه‌های خوبی برای هفته پیش‌رو در نظر دارد. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که مک‌بوک‌های جدید هفته آینده رونمایی می‌شوند.

theverge، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد گفته‌های افشاگران به حقیقت پیوسته‌ است. اپل تصمیم ندارد ماه آینده رویدادی برگزار کند، با این‌حال گزارش‌ها ادعا می‌کنند که مک‌بوک‌های جدید هفته آینده از راه می‌رسند.

راهنمای خرید تکراتو

مک‌بوک‌های جدید با تراشه M4 از راه می‌رسند

چند هفته پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد اپل بار دیگر از تولیدکنندگان محتوا شکست خورده و یوتیوبرهای روسی، خارج از برنامه ویدیوی آنباکسینگ مک بوک پرو M4 را منتشر کرده‌اند.

اپل احتمالا هفته آینده از مک‌بوک‌های جدید رونمایی می‌کند؛ هفته‌ای هیجان‌انگیز در راه است

گرگ جوسویاک، مدیر ارشد بازاریابی اپل، نیز عرضه قریب‌الوقوع مک‌بوک‌ها را تایید کرده است. جوسویاک با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که از دوشنبه با هفته‌ای پر از خبرهای مک‌بوک مواجه خواهیم شد. اپل برای رونمایی از مک‌های M3 نسل قبلی این محصولات، رویداد ویژه‌ای برگزار کرد، اما به‌ نظر می‌رسد قصد دارد مک‌بوک‌های جدید خود را با تراشه M4 بی سروصداتر معرفی کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، محصولات جدید با تراشه M4 در قالب مدل‌های مک‌بوک پرو 14 اینچ، مک‌بوک پرو 16 اینج، آی‌مک و مک مینی از راه می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir