به نظر می‌رسد مایکروسافت و اکتیویژن (Activision) بودجه قابل توجه‌ای را برای بازاریابی عنوان Call of Duty: Black Ops 6 اختصاص داده‌اند.

تایلر بال (Tyler Bahl)، مدیر ارشد بخش بازاریابی اکتیویژن، طی مصاحبه‌ای با رسانه Variety پیرامون بودجه بازاریابی جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Call of Duty صحبت کرد. وی در این باره گفت:

بودجه بازاریابی Black Ops 6 به یک فیلم بلاکباستر سینمایی نزدیک است. بدیهی است که ما می‌خواهیم این بازی فروش خوبی داشته باشد و از عرضه یک نسخه جدید از این فرنچایز خوشحال و هیجان‌زده هستیم. ما احساس می‌کنیم که Black Ops 6 به بازی شماره یک طرفداران در پاییز امسال تبدیل می‌شود.

به طور کلی، من تنها می‌خواهم که مردم بخش داستانی و کاری را که ما به عنوان گروه بازاریابی انجام می‌دهیم، دوست داشته باشند. من فکر می‌کنم برخی از کارها بسیار نوآورانه هستند. تبلیغات این بازی متفاوت و خاص بود و در مکان‌های متفاوتی ارائه شد و این چیزی است که من را هیجان زده می‌کند.

Call of Duty: Black Ops 6 امروز به صورت رسمی بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

source

توسط elmikhabari.ir