کالمبا دراین‌باره گفت: «هدف ما این است که هر NPC در بازی The Witcher 4 را به‌گونه‌ای خلق کنیم تا داستان خاص خودش را در زندگی‌ دنبال کند. ما قطعا کیفیت NPC ها از نظر شکل ظاهری، رفتار و انیمیشن‌ چهره را تاحدامکان بالا می‌بریم؛ چراکه می‌خواهیم تجربه‌ای به‌مراتب درگیرکننده‌تر از گذشته ارائه دهیم. ما می‌خواهیم در این زمینه محدودیت‌ها را به چالش بکشیم.»

سازنده The Witcher 4 تایید کرده است که جهان این بازی از نظر وسعت مشابه نسخه سوم خواهد بود، اما در عوض عمق و جزئیات بیشتری دارد. حال باتوجه‌به تلاش سازنده برای خلق NPC های پویا و منحصربه‌فرد، احتمالا بازیکن‌ها بیش از گذشته در تجربه بازی غوطه‌ور خواهند شد.

source

توسط elmikhabari.ir