در ادامه، به دستاوردهای اخیر اسنپمارکت اشاره شد؛ از جمله گسترش همکاریهای B2B با تأمینکنندگان بزرگ و کوچک، که زنجیره ارزش این مجموعه را مستحکمتر و کارآمدتر کرده است. همچنین، مدیران تأکید کردند که هدف اسنپمارکت، ایجاد یک اکوسیستم جامع و نوآورانه در صنعت خردهفروشی آنلاین است. این برند قصد دارد با استفاده از تجربه و دانش خود تحولی اساسی در نحوه ارائه خدمات سوپرمارکتی ایجاد کند.
در پنل دوم این رویداد که با حضور سامان ابطحی، مدیر ارشد بازاریابی، شهاب عسکریان، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی و حسین شیشهگر مدیر هنری این مجموعه، برگزار شد، اساس و ماهیت ریبرندینگ اسنپمارکت و همچنین معماری برند مورد بررسی قرار گرفت و جزئیات هویت جدید برند اسنپمارکت معرفی شد. در این بخش، اهمیت رنگ نارنجی به عنوان نماد انرژی، نوآوری و یکپارچگی و همچنین ارزشها و پیامهای جدید این برند بررسی شد.
بخش پایانی این مراسم نیز به معرفی استراتژیهای جدید و آینده برند اسنپمارکت اختصاص داشت.
رونمایی از هویت جدید «اسنپمارکت» آغازگر فصلی تازه در مسیر این مجموعه و نشاندهنده تعهد آن به ارائه خدمات بهتر و جامعتر به مشتریان در سراسر کشور است.
source