شرکت Valve در چند ماه گذشته هر دو هفته یک بار به‌روزرسانی‌هایی برای بازی Deadlock منتشر می‌کرد. این برنامه زمانی چشمگیر باعث شد که بازی در مدت کوتاهی با جزئیات بیشتر در نقشه‌ها، روش‌های جدید برای عبور از ساختمان‌ها و تنظیمات منظم توانایی‌های قهرمانان به طور قابل توجهی بهبود یابد.

اما این سرعت در بلندمدت پایدار نیست و ولو هم این را می‌داند. یکی از توسعه‌دهندگان Valve که با نام Yoshi شناخته می‌شود در دیسکورد رسمی بازی گفت:

ما با شروع سال ۲۰۲۵ قصد داریم برنامه به‌روزرسانی خود را تنظیم کنیم تا فرآیند توسعه ما بهبود یابد. این برنامه در ابتدا برای ما بسیار مفید بود، اما متوجه شدیم که چرخه ثابت دو هفته‌ای باعث شده است که انجام برخی تغییرات داخلی برای ما دشوارتر شود و همچنین گاهی اوقات زمان کافی برای تثبیت تغییرات قبل از به‌روزرسانی بعدی وجود نداشته باشد.

به‌روزرسانی‌های اصلی از این پس دیگر بر اساس یک برنامه ثابت نخواهند بود. این به‌روزرسانی‌ها بزرگتر از قبل خواهند بود، اگرچه کمی بیشتر فاصله خواهند داشت و اصلاحات فوری همچنان به صورت نیاز منتشر خواهند شد. ما منتظر بهبود بازی در سال جدید هستیم.

Deadlock

بازی Deadlock اغلب شاهد تقویت و تضعیف قهرمانان در زمان رکورد بود. این مزایایی دارد زیرا به این معنی است که هیچ قهرمانی برای مدت طولانی بیش از حد قوی نمی‌ماند، اما همچنین برای بازیکنان بسیار سخت بود که با آن همراه شوند.

اما به نظر می‌رسد که زمان انتظار طولانی‌تر برای به‌روزرسانی‌ها به معنای این است که تغییرات ایجاد شده در Deadlock برای مدت طولانی‌تری باقی می‌مانند و به توسعه‌دهندگان زمان بیشتری برای بهبود آن‌ها می‌دهد. بیشتر بازیکنان هم به نظر می‌رسد این را درک می‌کنند و از تصمیم توسعه‌دهندگان برای کاهش سرعت حمایت می‌کنند.

بازی Deadlock هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد، بنابراین منطقی است که به‌روزرسانی‌ها تاکنون بسیار مکرر و پرانرژی بوده‌اند. این عنوان با وجود اینکه در فاز بتا به سر می‌برد، بسیار جذاب ظاهر شد.

source

توسط elmikhabari.ir