طبق گفته «جیسون کینگزلی» مدیرعامل استودیوی Rebellion عرضه بازی بقای Atomfall در سرویس گیم پس یک «موفقیت بزرگ» بوده است.

بازی Atomfall که در انگلستان دهه ۱۹۶۰ پساآخرالزمانی و موازی جریان دارد، ماه گذشته برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس منتشر شد. این بازی موفقیت بزرگی برای Rebellion بوده و از زمان عرضه بیش از ۲ میلیون بازیکن جذب خود کرده است.

کینگزلی در مصاحبه‌ای با GI.biz اظهار داشت که این موفقیت تا حد زیادی به حمایت‌های بازاریابی و افزایش قابلیت کشف بازی در گیم پس مربوط می‌شود، جایی که بازی در همان روز عرضه در دسترس قرار گرفت. او گفت:

این یک موفقیت بزرگ بوده است. مایکروسافت شریک فوق‌العاده‌ای برای همکاری بوده و واقعا به ما کمک کرده است. آن‌ها مهارت‌ها و مقیاس خود را برای پروژه کوچک ما به کار گرفتند و این برای آن‌ها بسیار خوب عمل کرده است، بنابراین آن‌ها معامله خوبی داشتند و ما هم از این معامله بهره بردیم.

مدیرعامل استودیو همچنین بیان کرد که اگرچه معتقد است عرضه در یک سرویس اشتراکی ممکن است فروش یک عنوان «هاردکور» مانند Atomfall را کاهش دهد، اما امیدوار است که تبلیغات دهان به دهان منجر به افزایش فروش نسخه‌های پریمیوم شود. او افزود:

با گیم پس می‌توانید افراد را به امتحان بازی ترغیب کنید، سپس به‌عنوان نتیجه این امتحان آن‌ها بازی را دوست دارند و به دوستانشان در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند: «من این بازی را در Game Pass پیدا کردم، واقعا از آن لذت بردم، شما هم باید امتحان کنید».

سپس برخی از آن‌ها در گیم پس هستند و بازی خواهند کرد. اما برخی از آن‌ها در Game Pass نیستند و همچنین می‌خواهند بخشی از این گفتگو باشند. بنابراین آن‌ها بازی را خریداری خواهند کرد.

حداقل این نظریه ماست. ما هنوز داده‌ای برای این موضوع نداریم. اما من و کریس هر دو احساس می‌کنیم که یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای شرکتی مانند ما، قابلیت کشف است و گیم پس اجازه داده است که بازی ما بیشتر کشف شود.

Atomfall

کینگزلی گفت که مزایای دیگری هم فراتر از قابلیت کشف برای عرضه در سرویس اشتراکی گیم پس وجود دارد، مانند تضمین‌های مالی مایکروسافت و «تقویت اعتماد به نفس» که علاقه آن‌ها به تیم داده است. او توضیح داد: «بله، این ریسک را کاهش می‌دهد، زیرا بدون ورود به جزئیات آن‌ها سطح مشخصی از درآمد را تضمین می‌کنند، صرف‌نظر از اینکه بازی چقدر فروش خواهد داشت».

اخیرا در آمار جدیدی که استودیوی Rebellion منتشر کرد، بازیکنان اقدامات زیر را انجام داده بودند:

  • بیش از ۱۳ میلیون مخفیگاه را با استفاده از فلزیاب کشف کرده‌اند
  • با چوب کریکت ۶ میلیون دشمن را از بین برده‌اند
  • بیش از ۲۵۰ هزار لیوان آبجو سفارش داده‌اند
  • و بیش از ۱۴ میلیون قوطی گوشت مصرف کرده‌اند!

استودیوی Rebellion که بیشتر با سری Sniper Elite شناخته می‌شود با ساخت Atomfall مسیر جدیدی را در دنیای بازی‌ها در پیش گرفت. طراحی داستانی خلاقانه، فضای خاص بریتانیایی، ماموریت‌های متنوع و استفاده از المان‌های طنزآمیز باعث شده تا این بازی به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

source

توسط elmikhabari.ir