شرکت ‏OpenAI‏ از زمان راه‌اندازی ‏ChatGPT‏ تا امروز، این ابزار را به شکل قابل‌توجهی ‏توسعه داده است؛ از پاسخ به سؤالات گرفته تا توانایی جست‌وجو، تولید تصویر و ویدیو، همه ‏این موارد به این هوش مصنوعی اضافه شدند. در حالی که برای بهره‌برداری کامل از برخی ‏از این قابلیت‌ها باید کاربر پولی باشید، بیشتر ویژگی‌های ‏ChatGPT، حداقل در سطحی ‏محدود، برای همه رایگان هستند. اکنون شرکت ‏OpenAI‏ به‌تازگی چند ویژگی تازه معرفی ‏کرده که تجربه استفاده از ‏ChatGPT‏ را برای همه به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد.‏

ویژگی‌های جدید ‏ChatGPT‏ در راستای صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما هستند

OpenAI‏ شروع به عرضه چهار ویژگی و بهبود جدید در ‏ChatGPT‏ کرده است، از جمله ‏تجربه بهتر خرید، جست‌وجو در واتس‌اپ، ارجاعات دقیق‌تر و نمایش محتوای ترند و تکمیل ‏خودکار متن هنگام جست‌وجو. نکته مثبت این است که این قابلیت‌ها تنها به گروه خاصی از ‏کاربران محدود نیستند، هرچند ممکن است عرضه کامل آن‌ها چند روز زمان ببرد.‏

ChatGPT‏

زمانی که این ویژگی‌ها در دسترس قرار بگیرند، می‌توانید سریع‌تر محصولات را پیدا کنید، ‏مقایسه کرده و بخرید. این امکان عمدتاً به لطف سه تغییر کلیدی در ‏ChatGPT‏ فراهم شده ‏است: نمایش بهتر نتایج محصولات که مستقل هستند، جزئیات تصویری محصول به همراه ‏قیمت و بررسی‌ها، و همچنین لینک‌های مستقیم خرید. این لینک‌ها، در واقع لینک‌های ‏همکاری در فروش نیستند؛ یعنی ‏ChatGPT‏ از خرید شما پورسانت نمی‌گیرد. این قابلیت‌ها ‏برای همه کاربران، حتی کسانی که وارد حساب نشده‌اند، در دسترس خواهند بود.‏

ویژگی‌های جدید ‏ChatGPT‏ فقط برای کمک به خرید سریع‌تر محصولات نیستند. تغییرات ‏اخیر به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات خاصی را از منابع مختلف تأیید کنید. این امر به لطف ‏قابلیت جدید نمایش چند منبع در پاسخ‌های چت‌بات ممکن شده است. علاوه بر این، یک رابط ‏کاربری جدید تحت عنوان «برجسته‌سازی» معرفی شده که منبعی را که صحت یک جمله را ‏تأیید می‌کند، به‌وضوح نشان می‌دهد.‏

از سوی دیگر، ویژگی جدید ‏ChatGPT‏ در واتس‌اپ همین حالا برای همه در دسترس است. ‏قابلیت «جست‌وجو در واتس‌اپ» به کاربران امکان می‌دهد با ارسال پیام به ‏ChatGPT‏ از ‏طریق شماره +1-800-242-8478، پاسخ‌های به‌روز و حتی نتایج زنده مسابقات ورزشی را ‏دریافت کنند.‏

تمام این ویژگی‌های جست‌وجو و خرید در حالی عرضه می‌شوند که گزارش‌هایی از علاقه ‏جدی شرکت ‏OpenAI‏ برای خرید مرورگر کروم منتشر شده‌اند، در شرایطی که شایعه شده ‏ممکن است گوگل مجبور به واگذاری آن شود. اگر این موضوع به واقعیت تبدیل شود، انتظار ‏می‌رود که ادغام ‏ChatGPT‏ با کروم بسیار گسترده شود. در این صورت، شرکت ‏OpenAI‏ ‏ممکن است صفحه تب جدید در کروم را با ‏ChatGPT‏ جایگزین کند؛ مشابه کاری که ‏مایکروسافت با ‏Copilot‏ در مرورگر ‏Edge‏ انجام می‌دهد. به طور خلاصه، در صورت ‏واگذاری کروم به ‏OpenAI، باید منتظر تغییرات هیجان‌انگیزی در آن باشیم.‏

source

توسط elmikhabari