در تازهترین اخبار گیمینگبولت میخوانیم بازی Elden Ring Nightreign که قرار است در این ماه میلادی به بازار عرضه شود، نشاندهندهی تغییراتی در روند کسب و کار استودیو فرامسافتور است. بااینکه سازنده برای توسعه این بازی چندنفره به استفاده از دادههای طراحی، مکانها و دشمنان بازی Elden Ring متکی شده است، اما با تمرکز روی تجربه کوآپ و ساختار روگلایک رقابتها سعی دارد تا تجربهای جدید را پیش روی علاقهمندان قرار دهد.
اخیرا جونا ایشیزاکی، کارگردان بازی Elden Ring Nightreign خبر خوبی برای آن دسته از بازیکنهایی که پس از تست شبکه دچار نگرانیهایی بودند، به اشتراک گذاشته است. ایشیزاکی در گفتگو با وبلاگ پلیاستیشن، انتقادهای بازیکنها در درک عناصر قابل مشاهده روی نقشه یا یادگیری مکانیسمهای حرکتی هر کدام از نایتفیرها را تأیید کرد و گفت که برای رسیدگی به این مشکلات، تغییراتی در بازی ایجاد میشوند تا اطلاعات در طول گیمپلی به شکلی واضحتر به دست بازیکن برسند و درک بهتری از مراحل بعدی رقابت کسب کنند.
ایشیزاکی در ادامه به اصلاحاتی در سختی گیمپلی بازی پس از دریافت بازخورد بازیکنها اشاره کرد. این اصلاحات به تعادل گیمپلی منجر میشوند تا بازیکنها احساس کنند که پیشرفتی چالشبرانگیز اما قابل کنترل خواهند داشت. علاوهبراین بهروزرسانیهایی برای یکی از نایتلردها به نام Gladius در نظر گرفته شده است. بااینحال هنوز نمیدانیم که این بهروزرسانیها چه تغییراتی در سختی مبارزه با این هیولای غولپیکر سه سر ایجاد خواهند کرد.
بازی Elden Ring Nightreign در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۴ (۳۰ مه ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود. این بازی با برچسب قیمتی ۴۰ دلاری و بدون قابلیت کراس پلی در دسترس قرار میگیرد.
source