هرچند در این تریلر خبری از مبارزات پرهیجان نیست، اما اطلاعات جالبی درباره‌ی سیستم کنترل وسایل نقلیه در MindsEye ارائه می‌شود. به‌نظر می‌رسد گیم‌پلی رانندگی حالتی آرکید داشته باشد؛ به‌طوری‌که بازیکنان قادر خواهند بود پیچ‌های تند را بدون نیاز به ترمز‌گیری دقیق پشت‌سر بگذارند. همچنین در این تیزر شاهد امکان زیر گرفتن عابران پیاده و آسیب‌پذیری خودروها در برابر برخوردها هستیم. سطح تخریب‌پذیری خودروها در تصادف‌ها نیز با جزئیات خوبی نمایش داده شده است.

تیزر قبلی MindsEye بیشتر روی گیم‌پلی سوم‌شخص و مبارزات تن‌به‌تن تمرکز داشت. همان‌طور که پیش‌تر دیده بودیم، بازی از سیستم سنگرگیری پشتیبانی می‌کند و جیکوب می‌تواند از انواع سلاح‌ها شامل تپانچه، مسلسل دستی و شات‌گان استفاده کند. جالب آن‌که تیزر قبلی دقیقاً پیش از شروع یک تعقیب‌و‌گریز هیجان‌انگیز خاتمه یافت، اما تعقیب‌و‌گریز تیزر جدید به‌نظر می‌رسد مربوط به مأموریتی متفاوت باشد.

ماه گذشته آدام وایتینگ، دستیار کارگردان بازی در گفت‌و‌گویی از نقش مهم دوربین بازی در افزایش هیجان صحنه‌های اکشن سخن گفت. او عنوان کرد که در جریان تعقیب‌و‌گریزهای پرسرعت، زاویه‌ی دید دوربین به‌شکلی دینامیک و سینمایی از خودرو جدا می‌شود تا حس لبه‌ی پرتگاه بودن و حسی مشابه با فیلم‌های مجموعه سریع و خشن را به بازیکن منتقل کند. سیستم دوربین و کنترل وسایل نقلیه به‌طور کامل در موتور Unreal Engine 5.4 توسعه یافته‌اند و سازندگان توجه ویژه‌ای به جزئیاتی چون کنترل، چسبندگی لاستیک‌ها، عملکرد سیستم تعلیق و حتی انتقال وزن خودروها داشته‌اند.

بازی MindsEye در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۴ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۵) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | اس و پی سی منتشر خواهد شد. به گفته‌ی وایتینگ، تجربه‌ی این اثر حدود ۱۵ ساعت به طول می‌انجامد.

source

توسط elmikhabari.ir