در جدیدترین اخبار گیمینگبولت میخوانیم که بازی FBC: Firebreak از شرکت رمدی اینترتینمنت یکی از چند بازی در حال توسعه به شمار میآید که نسخه کامپیوتر آن از فناوریهای Multi Frame Generation و Path Tracing پشتیبانی خواهد کرد. حال پس از اعلام انویدیا مبنی بر پشتیبانی بازیهای آینده از ویژگیهای DLSS 4، شرکت رمدی تریلر جدیدی از بازی تیراندازی کوآپ آینده خود را به اشتراک گذاشت تا قابلیتهای هردو فناوری را در بازی به نمایش گذارد.
با مشاهده تریلر متوجه خواهید شد که Path Tracing تاثیر زیادی روی نورپردازی و بازتاب از سطوح مختلف ایفا میکند؛ برای مثال بازتاب تابلوی Detour در یک چاله آب با تغییر محسوسی دیده میشود. همچنین میتوان جزئیات بیشتری روی اجزای محیط نظیر نردههای اطراف را مشاهده کرد. علاوهبراین سایههای ایجاد شده و نورپردازی مربوط به آنها با ارتقای قابل توجهی همراه میشوند و بسیار طبیعیتر به چشم میآیند.
source