هرچند پیش‌تر گفته شده بود که داستان بازی حدود ۱۵ ساعت زمان می‌برد، بنزیس اکنون تأکید دارد که مدت زمان تجربه‌ی داستانی MindsEye حدود ۲۰ ساعت خواهد بود: «به نظرم این، زمان خوبی برای یک بازی است. داده‌ها نشان می‌دهد که اکثر افراد، مخصوصاً در بازی‌های بزرگ آن‌ها را به پایان نمی‌رسانند. حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد بازیکنان اصلاً بازی‌ها را تا آخر تموم نمی‌کنند.

ما ترجیح می‌دهیم که مخاطب، یک تجربه‌ی کامل از ابتدا تا پایان داشته باشد. نه اینکه یک دنیای ۲۰۰ ساعته طراحی کنیم که ناتمام باقی‌بماند. به‌جای آن یک تجربه‌ی قابل‌تمام شدن ارائه بدهیم که شامل مأموریت‌های جانبی هم باشد؛ مأموریت‌هایی که به گسترش جهان بازی و عمق شخصیت‌ها کمک کنند.»

بازی با قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود. بنزیس درباره‌ی ارزش خرید آن نیز چنین می‌گوید: «دنیا الان در وضعیت عجیبی است. مردم حتی نگران قیمت تخم‌مرغ هستند. بنابراین ارزش در برابر پولی که پرداخت می‌کنند، در این شرایط سخت اهمیت زیادی دارد.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شوند که بازی‌هایی مثل Clair Obscur: Expedition 33 یا ریمستر The Elder Scrolls IV: Oblivion با قیمت ۴۹.۹۹ دلار، تحسین زیادی بابت محتوا و ارزش پیشنهادی دریافت کرده‌اند. حال باید دید آیا MindsEye می‌تواند تجربه‌ای در سطح این آثار ارائه دهد یا خیر.

MindsEye در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۵) برای پلی‌ استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس | اس و پی سی عرضه خواهد شد و استودیو از همین حالا وعده‌ی نقشه‌ی راهی برای محتوای پس از عرضه داده است.

source

توسط elmikhabari.ir