در جدیدترین اخبار رسانه گیمینگبولت میخوانیم که هیدئو کوجیما قبلا گفته بود که ترجیح میدهد اثری بسازد که همه آن را دوست نداشته باشند. حال که بازخوردها و پیشنمایشهای کاملا مثبتی از بازی Death Stranding 2: On the Beach توسط رسانهها به اشتراک گذاشته شدهاند، کارگردان ژاپنی درباره اینکه چرا نباید افراد زیادی از تجربه این بازی خوششان بیاید، به بیان توضیحاتی پرداخته است.
کوجیما در مصاحبهای با رسانه GameInformer درباره اینکه پیشنمایشهای منتشر شده برای بازی Death Stranding 2 فوقالعاده مثبت بودهاند و این موضوع میتواند برای او بسیار نگرانکننده باشد، صحبت کرده است. به نظر میرسد که کوجیما اساساً علاقه به خلق بازیهایی دارد که با ارائه تجربهای منحصربهفرد بتوانند به یک اثر هنری ماندگار تبدیل شوند. با توجه به تاریخ میتوان دریافت که بیشتر آثار هنری که در دراز مدت ارزش آنها مشخص شده است و به مرور به محبوبیتی ماندگار و جاودانه رسیدند، معمولا در ابتدا مورد پسند اکثریت قرار نگرفتهاند.
کارگردان بازی Death Stranding 2 دراینباره گفت: «هر چیزی که بخواهد ۱۰ یا ۲۰ سال دوام بیاورد، باید منحصربهفرد و جدید باشد. بیشتر این آثار در ابتدا با استقبال خوبی مواجه نمیشوند. در واقع یک اثر باید برای ۲۰ یا ۳۰ سال وجود داشته باشد و سپس مردم با نگاهی به گذشته بگویند که آن عالی بوده است.»
source