بازی FBC: Firebreak که چند روز پیش منتشر شد، آن طور که Remedy Entertainment امیدوار بود با استقبال بازیکنان روبرو نشد. عرضه بازی بر روی سرویس‌های اشتراکی مانند گیم پس و پلاس احتمالاً به شهرت آن بر روی کنسول‌ها کمک کرده است، اما وقتی یک بازی تا این حد فاقد محتوا باشد، چنین روش‌هایی تاثیری در نارضایتی بازیکنان نخواهند داشت.

امروز، توسعه‌دهندگان در Remedy به دنبال رسیدگی به مشکلات عرضه FBC: Firebreak هستند و بیانیه‌ای را منتشر کرده‌اند که آینده این بازی را تشریح می‌کند. در این پست وبلاگ آمده است:

دیدن اولین بازی چندنفره ما در دنیای واقعی، هیجان‌انگیز (و اعصاب‌خردکن) بوده است. چندین چیز به خوبی پیش رفته است، اما واضح است که این موضوع راجع به همه چیز صدق نمی‌کند.

در حال حاضر، آن‌ها به دنبال بهبود آن ساعت اول حیاتی گیم‌پلی هستند. آن‌ها می‌خواهند رابط کاربری (User Interface) و آموزش‌ها را بازبینی کنند و پیشرفت بازیکن را در میان آیتم‌های قابل بازگشایی متعدد بازی تسریع خواهند بخشید.

از امروز، بازی نحوه عملکرد مأموریت‌ها (jobs) نیز به دنبال آپدیتی، اصلاح شده است. در اینجا لیست کامل تغییرات را مطالعه می‌کنید:

  • دیگر نیازی به بازی کردن دو سطح اول Clearance Levels هر مأموریت ندارید.
  • بازیکنان جدید تجربه خود را با یک مأموریت کامل سه منطقه‌ای Hot Fix آغاز می‌کنند.
  • تکمیل یک مأموریت کامل، مأموریت کامل بعدی را باز می‌کند و به همین ترتیب ادامه می‌یابد.
  • تکمیل یک مأموریت کامل، گزینه Corruption را نیز برای آن مأموریت باز می‌کند.

گرچه بیانیه امروز به طور کامل به نگرانی‌های مردم در مورد بازی (یعنی تعداد کم مپ‌ها، سلاح‌ها، تنوع دشمنان و محتوای کلی) پاسخ نمی‌دهد، اما این‌ها قدم‌های کوچکی نیستند. ما هنوز نمی‌دانیم Remedy چه زمانی یا چگونه قصد دارد این موارد را اصلاح کند، اما این پاسخ سریع که با تغییرات واقعی همراه شده، قطعاً نشانه خوبی است. اگر توسعه‌دهندگان این سرعت را حفظ کنند، می‌توانیم در آینده شاهد اتفاقات بزرگی برای FBC: Firebreak باشیم.

source

توسط elmikhabari.ir