سئو سایت
آلستر یکی از بنیانگذاران آژانس بازاریابی دیجیتال Optix Solutions در بریتانیا است.
استراتژی های بازاریابی GettySuccessful برای ایجاد یک حضور قوی در بازار و تعامل با مخاطبان مورد نظر بسیار مهم هستند. در غیاب بازاریابی موثر، هر کسبوکاری احتمالاً برای دستیابی به مخاطبان هدف، رقابت در بازار و دستیابی به اهداف خود با چالشهایی مواجه میشود.
بنابراین ناگفته نماند که برای موفقیت بازاریابی، مهارت بازاریاب بسیار مهم است. اگر میخواهید عمق دانش فردی را ارزیابی کنید، شاید به این دلیل که در حال استخدام هستید یا یک آژانس را منصوب میکنید، باید سؤالات درستی بپرسید.
البته استفاده از یک استخدام کننده با تجربه شما را از اولین مانع عبور می کند. اما در نهایت، مصاحبه ها، فهرست نهایی و تصمیم نهایی با شماست.
چرا استخدام بازاریابهای خوب چالش برانگیز است؟ بازاریابی رشتهای سریع است، بهویژه در چشمانداز دیجیتال که فناوری و ابزارها دائماً (و منظورم مدام) در حال تغییر هستند. بنابراین حتی اگر دانش کافی در مورد بازاریابی دارید تا مشخص کنید که آیا فردی استعداد واقعی دارد یا خیر، باید در مورد بررسی دانش خاص یا مهارت های دقیق مورد نیاز برای یک نقش خاص شفاف باشید. انجام این اشتباه میتواند منجر به مرتکب اشتباهی گرانقیمت شود یا اینکه شش ماه بعد از استخدام ضروری، به نقطه اول بازگردید.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حسابهای پسانداز سود 5% در سال 2024 ByCassidy HortonContributorاستفاده از برخی از این سؤالات – بسته به تخصصهای مورد نیاز – میتواند به شما کمک کند تا بفهمید که آیا واقعاً در مورد چه چیزی صحبت میکند یا خیر.
استراتژی و برنامه ریزی:
• آیا می توانید به طور مختصر اصول اولیه نحوه نگرش به توسعه استراتژی بازاریابی را توضیح دهید؟
• چگونه اهداف بازاریابی را با اهداف کلی کسب و کار هماهنگ می کنید؟
• هنگام سنجش موفقیت یک استراتژی بازاریابی چه شاخص های کلیدی عملکرد را در نظر می گیرید؟
مخاطبان هدف:
• چگونه یک مخاطب هدف را برای یک محصول یا خدمات خاص شناسایی و تعریف می کنید؟
• آیا می توانید نمونه ای از یک کمپین موفق را ارائه دهید که به طور موثر جمعیتی خاص را هدف قرار داده است؟
موقعیت برند:
• چگونه یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد برای یک برند تعیین و ایجاد می کنید؟
• آیا نمونه ای از برندی دارید که با موفقیت خود را در بازار تغییر موقعیت دهد؟
بازاریابی محتوا:
• چگونه محتوای ارزشمندی را برای جذب و جذب مخاطبان هدف خود ایجاد و توزیع می کنید؟
• داستان سرایی چه نقشی در استراتژی بازاریابی محتوای موفق دارد؟
بازاریابی دیجیتال:
• آیا می توانید تجربه خود را با کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال (به عنوان مثال، SEO، PPC، رسانه های اجتماعی) مطرح کنید؟
• چگونه از آخرین روندها و تغییرات در الگوریتم های بازاریابی دیجیتال به روز می شوید؟
• آیا می توانید نمونه ای از کمپین بازاریابی که در آن شرکت داشتید و خوب پیش نرفت ارائه دهید؟
تبلیغات پولی:
• با در نظر گرفتن عواملی مانند هدف گیری مخاطب و تخصیص بودجه، چگونه مناسب ترین پلتفرم های تبلیغاتی (به عنوان مثال، تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک) و استراتژی های مناقصه را برای یک هدف کمپین مشخص تعیین می کنید؟
• آیا می توانید در مورد تجربه خود با تکنیک های تست خلاقانه تبلیغات و بهینه سازی برای به حداکثر رساندن عملکرد تبلیغات، ROAS و ROI صحبت کنید؟
تجزیه و تحلیل و اندازه گیری داده ها:
• چگونه به تحلیل داده ها برای اصلاح و بهینه سازی استراتژی های بازاریابی نزدیک می شوید؟
• از چه ابزارهایی برای ردیابی و اندازه گیری عملکرد بازاریابی استفاده می کنید؟
سفر مشتری:
• آیا می توانید یک سفر معمولی مشتری را ترسیم کنید و توضیح دهید که بازاریابی چگونه بر هر مرحله تأثیر می گذارد؟
• چگونه تلاش های بازاریابی را برای ارتقای تجربه مشتری شخصی می کنید؟
تکنولوژی بازاریابی:
• با چه ابزارهای اتوماسیون بازاریابی آشنا هستید و چگونه از آنها استفاده می کنید؟
• چگونه فن آوری های مختلف بازاریابی را برای یک گردش کاری یکپارچه ادغام می کنید؟
بازاریابی ایمیلی:
• چگونه اطمینان حاصل می کنید که کمپین های بازاریابی ایمیلی با مقررات مربوطه مانند GDPR یا CAN-SPAM مطابقت دارند، در حالی که همچنان نرخ تعامل بالایی را به دست می آورند؟
• آیا می توانید درباره رویکرد خود برای تقسیم بندی و شخصی سازی ایمیل، و اینکه چگونه به بهبود عملکرد کمپین ایمیل کمک می کند، صحبت کنید؟
• در تجربه شما، چند استراتژی موثر برای جذب مجدد مشترکین غیرفعال و جلوگیری از ریزش لیست ایمیل چیست؟
این سوالات باید به شما کمک کند تا عمق دانش و تجربه افراد را بسنجید. پاسخ های آنها نه تنها باید درک نظری بلکه کاربرد عملی و سازگاری در زمینه پویا بازاریابی را نیز به نمایش بگذارد. اگر بپرسید و آنها متحیر یا متحیر به شما نگاه کنند، شاید وقت آن رسیده است که مصاحبه را به پایان برسانید.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Alastair BanksAlastair یکی از بنیانگذاران آژانس بازاریابی دیجیتال Optix Solutions در بریتانیا است. مشخصات اجرایی کامل Alastair Banks را اینجا بخوانید.”>
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها