شیرآلات توکار
فورد F-150 پلاتینیوم 2024
فورد از آنجایی که فورد دوست دارد هر فرصتی را که به دست می آورد به دنیا یادآوری کند، کامیون های سری F آن (که هم خانواده سبک F-150 و هم خانواده متوسط/سنگین سوپر دیوتی را شامل می شود)، برای بیش از بیش از آن پرفروش ترین نام در بازار ایالات متحده بوده اند. چهار دهه اگرچه از نظر فنی دقیق است، اما می‌توان ادعا کرد که کامیون‌های سایز کامل جنرال موتورز فروش بیشتری از فورد دارند، اگرچه آنها تحت دو برند شورلت سیلورادو و جی‌ام‌سی سیرا هستند. اینکه چه کسی حق لاف زدن را به دست می آورد واقعاً فقط به بازاریاب ها مربوط است زیرا مشتریان به آنچه کامیون ها می توانند انجام دهند اهمیت می دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، فورد F-150 را برای مدل سال 2024 تازه‌سازی می‌کند.
فورد F-150 لاریات 2024
فورد نسل فعلی F-150 در سال 2020 زمانی که به عنوان خودروی مدل سال 2021 معرفی شد، کاملاً تغییر کرد. علیرغم تعداد نسبتا کمی از بازیگران در بازار وانت های فول سایز، این خودرو همچنان به شدت رقابتی است، عمدتاً بین فورد، شورولت/جی ام سی و رم با تویوتا چهارمین دوردست و نیسان در آستانه انصراف. باید دید آیا سایبرتراک بحث برانگیز تسلا واقعاً می تواند در این بخش بسیار سودآور تأثیر بگذارد یا خیر.
فورد F-150 لاریات 2024
فورد بازار بزرگ کامیون همیشه برای فورد، جنرال موتورز و استلانتیس یک گاو پول نقد بوده است و در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مهم است زیرا این شرکت ها باید برای عرضه خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری زیادی کنند. سود حاصل از فروش کامیون چیزی است که تمام تلاش‌های از دست دادن پول را تأمین می‌کند. به همین دلیل است که فورد و دیگران باید کامیون ها را تازه نگه دارند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط کسیدی هورتون مشارکت‌کننده F-150 2024 هیچ تغییری اساسی ندارد و بیشتر ورقه‌های فلزی آلومینیومی است. تنها تغییرات ظاهری بیرونی مربوط به قسمت جلو، چراغ‌های عقب و چرخ‌ها است. کامیون‌های 2021-2023 دارای طرح‌های متنوعی از جلوپنجره برای تریم‌های مختلف بودند، اما همگی دارای یک لامپ در روز مشابه بودند که چراغ‌های جلو را احاطه کرده بود و قرار بود یک گیره C را تداعی کند.
فورد F-150 STX 2024
فورد برای سال 2024، XL، STX و XLT پایه ظاهر جدیدی پیدا کردند که کمی شبیه به F-150 های اوایل دهه 1980 است. جلوپنجره اکنون تا لبه‌های بیرونی صورت کشیده شده و چراغ‌های LED استاندارد کنونی را احاطه کرده است. یک DRL افقی چراغ‌های پرتو بالا و پایین را از هم جدا می‌کند. تم گیره C در Lariat، King Ranch، Platinum و Platinum plus باقی مانده است اما اکنون به سمت پایین گسترش می یابد تا اطراف مه شکن های سپر قرار بگیرد. چراغ‌های عقب اصلاح‌شده ظاهر عقب را با تریم‌های ممتاز با نورپردازی LED که مجلل‌تر به‌نظر می‌رسند، تکمیل می‌کنند.
کابین های F-150 به طور موثر در طراحی جابجا می شوند و بزرگترین تغییرات آن استفاده از صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12 اینچی به صورت استاندارد در تمام سطوح تریم و برخی رنگ ها و مواد جدید در تریم های درجه یک است. پیش از این تریم های پایین صفحه نمایش 8 اینچی داشتند. سیستم SYNC 4 با یک مودم 5G که اکنون جایگزین اتصال قبلی 4G LTE شده است، ارتقا یافته است. تریم Limited قبلی با پلاتینیوم پلاس جدید برای سال 2024 جایگزین می شود.
فورد F-150 Pro Access Tailgate 2024
Fordاز جمله ویژگی هایی که با اتصال فعال می شود، خدمات خودروهای سرقتی است. هنگامی که فعال باشد، کامیون به طور خودکار به تلفن مالک در صورت هرگونه تلاش برای دستکاری یا سرقت کامیون هشدار می دهد. همانطور که OnStar جنرال موتورز برای بیش از 15 سال انجام داده است، خدمات خودروی سرقت شده همچنین می تواند به پلیس اجازه دهد تا خودرو را ردیابی و آن را بازیابی کند.
فورد F-150 Pro Access Tailgate 2024
فورد فورد همچنین بسته‌بندی کمک راننده هندزفری BlueCruise را در F-150 برای سال 2024 به‌روزرسانی می‌کند. سخت‌افزار BlueCruise به صورت استاندارد در تمام سطوح از Lariat به بالا و در XLT اختیاری خواهد بود. مالکان یک دوره آزمایشی رایگان 90 روزه BlueCruise را دریافت می کنند و پس از آن می توانند اشتراک های ماهانه یا سالانه مختلفی را برای ادامه استفاده از آن انتخاب کنند. 2024 با نسخه 1.2 BlueCruise عرضه می شود که کمک خودکار تغییر خط و تغییر موقعیت خط هنگام عبور از کامیون های بزرگ را اضافه می کند. استفاده از BlueCruise در F-150 باید با صفحه نمایش اختیاری هدآپ که برای اولین بار در این کامیون ارائه می شود بهبود یابد. HUD هنگام استفاده در رانندگی معمولی، یدک کشی و BlueCruise حالت های نمایش متمایز خواهد داشت.
فورد F-150 2024
فورد همچنین استاندارد امسال ترمز اضطراری خودکار، کمک حفظ بین خطوط و نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک متقابل است. هشدار خروج ویژگی جدیدی است که از سنسورهای رادار نقطه کور برای تشخیص نزدیک شدن خودرو هنگام باز شدن درب استفاده می کند و یک هشدار صوتی ارائه می دهد.
در زیر کاپوت، فورد موتور 3.3 لیتری V6 تنفس طبیعی پایه قبلی را حذف می کند و EcoBoost V6 2.7 لیتری توئین توربو اکنون استاندارد است. مدل‌های 2.7، 3.5 لیتری اکوبوست، 5.0 لیتری V8 و 3.5 لیتری پاوربوست هیبریدی همگی برای سال 2024 بدون تغییر هستند. قابل توجه‌ترین تغییر این است که فورد قصد دارد ظرفیت تولید هیبریدی را دو برابر کند.
احتمالاً جالب ترین تغییر بیرونی در دسترس بودن Pro Access Tailgate جدید است. علاوه بر چرخش سنتی به سمت پایین، 36 اینچ مرکزی درب عقب اکنون می‌تواند به سمت راست چرخش کند. لولا دارای سه فرورفتگی است تا قسمت مرکزی آن تا 37، 70 یا 100 درجه باز شود. موقعیت 37 درجه تضمین می کند که در هنگام یدک کشی دروازه با تریلر برخورد نمی کند در حالی که موقعیت های وسیع تر امکان دسترسی آسان تر به وسایل موجود در تخت را فراهم می کند. یک پله بازشوی اختیاری جدید در زیر سپر نیز باعث می‌شود که به داخل تخت بروید.
فورد F-150 ترمور 2024 با سپر جلو مدولار و وینچ WARN 12000 پوندی
فورد در مدل ترمور آفرود محور، یک سپر جلوی مدولار جدید در دسترس وجود دارد که در انتهای آن برش خورده است تا هنگام برخورد با یک مسیر سخت، زاویه نزدیک‌تری را ایجاد کند. یکی دیگر از گزینه های آماده خارج از جاده، کیت وینچ فورد پرفورمنس است که شامل یک وینچ 12000 WARN است. این کیت به گونه‌ای طراحی شده است که تا سپر مدولار پیچ شود و برخلاف سپر مجهز به وینچ که اکنون در جیپ رانگلر ارائه می‌شود، این سپر در نمایندگی نصب شده است. با این حال، از آنجایی که این کیت توسط فورد طراحی شده است، شامل یک دوربین جلوی جدید است که بر روی براکت در اطراف گیره نصب شده است تا جایگزین واحد نصب شده روی مشبک شود که در غیر این صورت همراه با سنسورهای پارک اولتراسونیک مبهم می‌شد.
فورد F-150 رپتور 2024
فورد رپتور و رپتور R نیز به مدل سال 2024 ادامه خواهند داد. هنگامی که نسل سوم رپتور راه اندازی شد، دمپرهای جدید Fox Live-Valve را با تنظیم میرایی تراکم الکترونیکی فعال معرفی کرد. اینها در مدل 3.5 لیتری V6 رپتور با لاستیک های 35 اینچی استاندارد باقی می مانند. مشتریانی که پکیج تایرهای 37 اینچی اختیاری یا سوپرشارژر V8 Raptor R را انتخاب می‌کنند، نسخه‌های جدیدی از این شوک‌ها را با سوپاپ‌های دوگانه دریافت خواهند کرد که میرایی برگشتی فعال را نیز افزایش می‌دهند. این V8 سوپرشارژر در رپتور R نیز با قدرت بیشتری ارتقا یافته است، اما فورد هنوز نمی‌گوید که چقدر بیشتر از 700 اسب بخار فعلی خواهد بود.
فورد F-150 2024
فورد در حالی که هنوز تعداد زیادی از تریم های موجود برای F-150 به همراه کابین های استاندارد، توسعه یافته و خدمه و طول تخت های متعدد وجود دارد، فورد برای کاهش پیچیدگی کار کرده است. ویژگی‌های بیشتر با هم بسته‌بندی شده‌اند و در تریم‌های مختلف استاندارد ساخته شده‌اند. تعداد ترکیبات قابل ساخت F-150 2024 نسبت به سال 2023 90 درصد کاهش یافته است. به عنوان مثال، در حال حاضر تنها 6 جایگشت از Raptor (بدون احتساب رنگ) در مقایسه با بیش از 40 تغییر در سال گذشته وجود دارد.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. سام ابولسامید دنبال کردن من زندگی بزرگسالی خود را صرف کار در صنعت خودرو و اطراف آن کرده ام. پس از اخذ مدرک مهندسی مکانیک از GMI، 17 سال آینده را روی سیستم‌های کنترل الکترونیکی کار کردم که به ماشین‌ها کمک می‌کند قبل از اینکه از آنجا دور شوم و در مورد آنچه مهندسان دیگر خلق می‌کنند بنویسم، توقف کنند، بروند و مسیر را تغییر دهند. از آن زمان من سعی کرده ام به خوانندگان، بینندگان و شنوندگان خود درباره نحوه عملکرد جدیدترین فناوری خودرو، کارهایی که می تواند انجام دهد و شاید مهمتر از آن، آنچه که نمی تواند انجام دهد، آموزش دهم. از سال 2014، من دانش مهندسی و ارتباطات خود را به عنوان یک تحلیلگر اصلی با Navigant Research که سوخت های جایگزین، فناوری های رانندگی پیشرفته و وسایل نقلیه متصل را پوشش می دهد، ترکیب کرده ام. من همچنین میزبان پادکست Wheel Bearings هستم و یکی از اعضای هیئت داوران خودرو، کامیون و ابزار سال آمریکای شمالی هستم. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط elmikhabari