شیرآلات ساختمانی
حمام ها با وان های عمیق و دوش های دو نفره بزرگتر می شوند.
NKBA / جولی وسکات در حمام های مسکونی چه روندی دارد؟ ششصد پاسخ‌دهنده به یک نظرسنجی آنلاین – از جمله طراحان، فروشندگان، تولیدکنندگان، بازسازی‌کنندگان و معماران – به این سوال در مطالعه اخیر گرایش‌های طراحی گروه صنعتی پیشرو در سال 2023 پاسخ دادند.
گزارش سالانه انجمن ملی آشپزخانه و حمام، بینش هایی را در مورد آنچه صاحبان خانه درخواست می کنند و حرفه ای ها ارائه می دهد، ارائه می دهد. اینها روندهایی است که انجمن و پاسخ دهندگان آن برای سال جدید می بینند.
تریسیا زک، مدیر تحقیقات NKBA، خاطرنشان کرد: مانند آشپزخانه‌ها، حمام‌ها بزرگ‌تر و درگیرتر هستند. گزارش او به اشتراک گذاشت: «ایجاد حمام‌هایی مانند آبگرم که تجربه صاحب خانه را بهبود می‌بخشد و در عین حال امکان پیری بدون درز را در محل می‌دهد» تمرکز اصلی پاسخ‌ها بود. همانند آشپزخانه‌ها، فناوری برای افزایش عملکرد و راحتی یک روند مرتبط قوی بود. فضاهای بزرگ‌تر نیز برای دسترسی بیشتر و احساس آرامش وجود داشت.
در این گزارش آمده است: «روندهای برتر حمام شامل باز کردن فضا با برداشتن وان برای دوش های بزرگتر، پایین آوردن دیوارها و ایجاد یک ناحیه پانسمان متصل است». 77 درصد از پاسخ دهندگان به منظور افزایش اندازه دوش، وان را برداشتند. برای آن دسته از حمام هایی که هنوز وان دارند، 74 درصد به صورت آزاد و 68 درصد خیساندن عمیق هستند.
برداشتن دیوارها برای افزایش ردپای حمام اولیه یک روند برای 63٪ از پاسخ ها بود. اتصال به کمد یا قسمت رختکن (58٪) یا اضافه کردن یک فضای لباسشویی (34٪) نیز محبوب بود. امکانات رفاهی اضافی شامل صندلی اضافی، ایستگاه های قهوه، مناطق تمرین و یخچال های کوچک است.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین شرکت‌های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditorSustainability Counts نگرانی‌های مربوط به پایداری گزارش‌شده در بخش روندهای آشپزخانه گزارش در حمام نیز وجود دارد. این در اولویت برای همه روشنایی های LED (82٪) و افزایش نور طبیعی با درب ها و پنجره های کم E بزرگتر (55٪) است. شیرهای آب، سر دوش و توالت دارای رتبه EPA WaterSense توسط 56 درصد از پاسخ دهندگان مشخص شد. همچنین در ستون پایداری لوازم خانگی و تهویه دارای گواهی EnergyStar و همچنین میزها و کفپوش های بازیافتی و کابینت های دارای گواهی FSC و فاقد فرمالدئید هستند.
پیشرفت‌های فناوری «صاحبان خانه در مورد کف‌های گرم، کنترل‌های دما/رطوبت، کنترل‌های صوتی/برنامه‌ای، توالت‌های هوشمند/بیدت‌ها و آینه‌های هوشمند هیجان‌زده هستند». طبقات گرم که می توان با تلفن کنترل کرد به معنای گرم کردن حمام در راه رفتن به خانه از یک پیاده روی زمستانی یا از زیر پوشش ها در صبح است و 69٪ از پاسخ دهندگان به آن اشاره کردند. کنترل دما برای دوش و کف با 67٪ محبوب بود و کنترل های رطوبت سنسور توسط 55٪ از پاسخ دهندگان ذکر شد.
دوش گرفتن دیجیتالی که به یک یا چند کاربر اجازه می‌دهد نرخ جریان، دما و حالت دلخواه خود را برنامه‌ریزی کند، و همچنین به طور بالقوه دوش بخار را کنترل می‌کند، در این مطالعه ترجیح داده شد 23 درصد، اما 44 درصد قوی خواهان توانایی شروع دوش با تلفن خود هستند. . “روشنایی و گزینه های فیزیوتراپی برای دوش گرفتن – به ویژه برای افراد فعال” به ویژه در پاسخ ها مورد توجه قرار گرفت.
روشنایی یکپارچه و صفحه نمایش اینترنت در آینه های حمام برای راحتی، و همچنین آشکارسازهای نشت، شارژ روشویی و گرم کردن حوله ذکر شد.
ویژگی‌های سلامتی ویژگی‌های سلامتی همپوشانی دارند و اغلب با پیشرفت‌های فناوری فعال می‌شوند. برای مثال، کروموتراپی با ۲۵ درصد انتخاب شد، طرح‌های روشنایی از پیش تعیین‌شده برای زمان‌های مختلف روز ۲۹ درصد و عملکرد دوش بخار و بیده ذکر شده در بالا (۴۵ درصد) همگی توسط پاسخ دهندگان متمرکز بر سلامتی مبتنی بر سلامتی هستند.
میزهای کوارتز بدون متخلخل (82%) نیز قطعاً یک انتخاب سلامتی هستند. روشویی های شناور (71 درصد) قابلیت دسترسی را می افزایند که جنبه سلامتی دیگری است. شیرهای حمام نیز ملاحظات سلامتی را منعکس می‌کنند و 61% دسته‌های اهرمی در دسترس را انتخاب می‌کنند، 48% حرکت را انتخاب می‌کنند و 36% برای لمس یا ضربه زدن انتخاب می‌کنند. ترجیح شیر آب فعال با صدا در 12 درصد نشان داده شد و احتمالاً با عرضه مدل‌های بیشتر افزایش خواهد یافت. (امیدوارم حداقل یکی از تولیدکنندگان در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام در فوریه شاهد ارائه یک شیر آب کنترل صوتی با قابلیت تنظیم دما باشم؛ Moen چندین نمایشگاه KBIS این ویژگی را برای شیرهای آشپزخانه معرفی کرد، اما من هنوز حمام ندیده‌ام. نسخه.)
75 درصد از پاسخ دهندگان به مطالعه روند بسیار قوی، کفپوش های گرم را انتخاب می کنند، با کاشی های سرامیکی یا چینی که پیشرو سطح هستند (71 درصد)، که بیش از دو برابر نزدیک ترین تخته چوبی لوکس وینیل (33 درصد) است. LVP، همانطور که اغلب نامیده می شود، در زیر پا نرم تر است، اما برخی از نسخه ها با خطرات ناشی از گاز گرفتگی مواجه شده اند.
کاشی با فرمت بزرگ (59٪) و دال (40٪) – “نیاز به خطوط دوغاب کمتر و تعمیر و نگهداری”، در گزارش مشاهده شد – مواد بالای وان و دوش پوششی بودند که زندگی را برای کاربران آسان‌تر می‌کردند.
همانطور که در بالا ذکر شد، دوش ها بزرگتر می شوند، به طوری که 82٪ از پاسخ دهندگان در نظرسنجی آنها را برای استفاده دو نفره طراحی کرده اند. آنها اغلب باز هستند (55٪) بدون در، یا آنها بخشی از یک اتاق مرطوب هستند (35٪) که ممکن است شامل یک وان نیز باشد. این دوش‌ها اغلب دارای یک صندلی (79%)، زهکشی خطی (78%)، سر دوش دستی (77%)، ورودی صفر (66%) و میله‌های نگهدارنده (65%) هستند. ٪، و چندین سر دوش (64٪) که یکی از آنها یک سر باران (58٪) است. بخار در 41 درصد فضاها ظاهر می شود و اسپری های بدن، موسیقی، گرمایش و کروموتراپی نیز آنها را تقویت می کند.
مطالعه روند نشان می‌دهد که پنجره‌های بالای وان (51%) و نورگیرها (37%) برای به حداکثر رساندن نور طبیعی کاربرد بالایی دارند. در حالت ایده‌آل، آنها کنترل‌های هوشمندی برای دسترسی بیشتر خواهند داشت. رسیدن به پنجره در بالای وان غواصی برای کاربرانی که ضعف در قسمت بالایی بدن یا مشکلات تعادلی دارند، کار آسانی نیست.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط elmikhabari