او در ادامه توضیح داد که بازگشت کایل کرین، قهرمان نسخه اول چگونه به تیم سازنده انگیزه و انرژی مضاعفی بخشیده است. اسمکتالا افزود: «از همان ابتدا متوجه شدیم که حضور کایل کرین بهعنوان شخصیت اصلی، تأثیر ویژهای روی همه ما گذاشته است؛ به ما انرژی و الهام بخشید و این جاهطلبی را ایجاد کرد که با این پروژه به شکلی استثنایی رفتار کنیم. ما بهطور مداوم محتوای بازی را گسترش دادیم، آن را اصلاح کردیم و فناوری زیربنایی آن را بهبود بخشیدیم تا جایی که یک روز به این نتیجه رسیدیم Dying Light: The Beast احتمالا بهترین بازی دایینگ لایت است که تا به امروز ساختهایم.»
اسمکتالا در واکنش به بازخورد طرفداران درباره قیمت، از آنها خواست تا زمان عرضه نهایی صبور باشند و محصول کامل را ارزیابی کنند. او با اشاره به مدت زمان قابل توجه گیمپلی، تأکید کرد که این محتوا قیمت ۶۰ دلاری را کاملا توجیه میکند: «من از آنها میخواهم تا دیدن بسته نهایی منتظر بمانند. مطمئنم وقتی بازیکنان آن را تجربه کنند، متوجه خواهند شد که این برچسب قیمت توجیهپذیر است. بخش داستانی اصلی به تنهایی حدود ۲۰ ساعت زمان نیاز دارد و مأموریتهای جانبی و سایر فعالیتها به راحتی این زمان را دو برابر میکنند. آخرین باری که من بازی را کامل کردم، حدود ۳۷ ساعت طول کشید و این حتی تجربه صد درصدی بازی هم نبود.»
بازی Dying Light: The Beast در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلتفرمهای کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | اسعرضه خواهد شد. این بازی برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز در تاریخی دیرتر در دسترس قرار خواهند گرفت.
source