با بررسی گزارش‌های اخیر، متوجه خواهید شد که بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر روی بازی‌های انحصاری تمرکز نمی‌کنند بلکه به سمت سیاست‌های چندپلتفرمی حرکت کرده‌اند تا فروش بیشتری داشته باشند؛ اخیراً شرکت Take-Two Interactive یک جلسه مالی برگزار و راهبرد‌های خود را پیرامون سیاست‌های چندپلتفرمی، اعلام کرد.

در گفت‌وگویی با The Game Business، استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، در مورد همکاری با Nintendo توضیح داد:

دیدگاه مثبتی داریم. نسبت به نینتندو سوئیچ ۲ احساس خوبی داریم. چندین عنوان برای نینتندو سوئیچ ۲ عرضه خواهیم کرد. به این پلتفرم متعهد هستیم و تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است.

تاکنون چند بازی از Take-Two Interactive برای نینتندو سوییچ ۲ منتشر شده‌اند اما این عناوین قبلاً روی پلتفرم‌های دیگر نیز به انتشار رسیده بودند. به نظر می‌رسد به دلیل فروش قابل ملاحظه کنسول سوییچ ۲، این کنسول به پلتفرم جذابی برای شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی تبدیل شده است.

source

توسط elmikhabari.ir