آنتونی گالگوس، طراح Subnautica 2، می‌گوید ما انسان‌ها به دلیل غرایز میمونی خود (اشاره به غریزه بقاء در DNA) جذب بازی‌های بقا می‌شویم.

گالگوس در مصاحبه خود با EDGE گفت:

مغز میمونی کوچک همه ما انسان‌ها عاشق سرپناه و غذا است.

بازی Subnautica 2 که برای انتشار به صورت دسترسی زودهنگام در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده، احتمالاً مقدار زیادی از المان‌های بقاء را در خود خواهد داشت. البته ممکن است حالا که طرفداران خواستار تحریم بازی شده‌اند، آن میمون درون بازیکنان چندان علاقه‌ای نشان ندهد. گالگوس به یکی از خاطرات خود اشاره کرد:

من قبلاً در یکی از استودیوهای مارول کار می‌کردم و بعضی از همکاران گاهی بچه‌هایشان را سر کار می‌آوردند. داشتم بازی کردن یکی از بچه‌های کوچک را تماشا می‌کردم که با خودم گفتم: «اوه خدای من، موفق باشی کوچولو! این بازی هیچ آموزش اولیه‌ای ندارد!» دو ساعت بعد برگشتم و دیدم پایگاهی ساخته که از هر چیزی که من می‌توانستم تصور کنم پیشرفته‌تر بود. با خودم گفتم: «خب، یا این بچه نابغه است، یا مکانیزم‌های بازی‌های بقا آنقدر ساده هستند که برای همه قابل درک خواهند بود. این (دنیای ما) سیاره میمون‌هاست».

source

توسط elmikhabari.ir