این بازی همچنین شروع یک دوره جدید برای Hangar 13 به حساب می‌آید، چرا که اولین عنوان این استودیو است که با آنریل انجین 5 توسعه یافته و نه موتور اختصاصی قبلی. در گفت‌وگویی که در تیرماه انجام شد، نیک بینز، رئیس استودیو و الکس کاکس، کارگردان بازی درباره دلیل این تغییر توضیح دادند:

«آنریل امکانات بسیاری برای توسعه بازی‌های جدید فراهم می‌کند و به ما امکان ارائه جلوه‌های بصری پیشرفته را می‌دهد. برای این پروژه، تأکید زیادی بر نمایش زیبایی سیسیل، مناظر چشم‌نواز و استفاده از فناوری MetaHuman داشتیم که در نهایت باعث شد ارائه‌ای سینمایی و باکیفیت بالا در بازی داشته باشیم.»

کاكس در ادامه افزود: «کیفیت اجرا و حرکات چهره بازیگران واقعاً فوق‌العاده است. همان‌طور که در نسخه‌های پیشین مافیا اهمیت زیادی به جلوه‌های بصری و صحنه‌پردازی داده می‌شد، این بار نیز دستیابی به بالاترین سطح ممکن در طراحی محیط و میان‌پرده‌ها، یکی از اولویت‌های اصلی ما بود.»

source

توسط elmikhabari.ir