او همچنین به خرید بانجی با قیمت ۳.۶ میلیارد دلار اشاره کرد و معتقد است فشار آوردن به استودیوهایی که سابقه در ساخت تکنفرههای داستانی دارند برای تولید آثار لایو سرویس، یکی از دلایل اصلی شکست این سیاست بوده است. پکتر افزود:
«وقتی همهی استودیوهای کنسولی خود را به سازندهی لایو سرویس تبدیل میکنید، نتیجهاش تعطیلی Concord و اخراج جید ریموند و لغو شدن پروژهی او یعنی Fairgames است.» این تحلیلگر در ادامه با اشاره به رویکرد نینتندو گفت سونی باید دوباره به فرمول موفق خود یعنی اعطای زمان و منابع کافی به استودیوهای داخلی برای ساخت عناوین سطح بالا و نه دنبالکردن ترندها بازگردد.
جالب اینجا است که در گذشته اخبار ضد و نقیضی دربارهی Fairgames منتشر شده بود. در سپتامبر ۲۰۲۴ بود که کریستوفر درینگ، خبرنگار از Gameindustry.biz خبر از بازخورد مثبت داخلی به بازی داده بود و در فوریه ۲۰۲۵ نیز جف گراب اعلام کرده بود که تاریخ عرضهی آن به سال ۲۰۲۶ موکول شده است. بااینحال، حالا گزارش پکتر نشان میدهد این پروژه عملاً به پایان راه رسیده است.
source