این ریبرندینگ با هدف افزایش نرخ نفوذ بیمه آنلاین و ایجاد تمایز در دو محور کلیدی شفافیت و اعتماد انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، هویت بصری جدید بیمه‌بازار با الهام از طاق ایرانی طراحی شده؛ نمادی از پناه، امنیت و استحکام که این برند قصد دارد به مشتریان خود ارائه کند. شعار تازه‌ی بیمه‌بازار نیز «ما برای آرامش خاطر شماست که هستیم» انتخاب شده است.

امیر جباری، مدیر مارکتینگ بیمه‌بازار، با اشاره به رویکرد جدید این برند گفت:
«سال‌ها صنعت بیمه با پیچیدگی و نبود شفافیت شناخته می‌شد. ریبرندینگ بیمه‌بازار، پیمانی تازه برای تغییر این تصویر است. هدف ما این است که مشتری با دانش و شفافیت کامل، تصمیم بگیرد و آسوده‌خاطر باشد.»

بیمه‌بازار اعلام کرده که علاوه بر بهبود تجربه دیجیتال، با توسعه رویکرد omnichannel (همه‌کاناله)، امکان ترکیب خدمات آنلاین و پشتیبانی انسانی را فراهم خواهد کرد تا به نیاز مشتریانی که تعامل چهره‌به‌چهره را ترجیح می‌دهند نیز پاسخ داده شود.

این شرکت با تأکید بر شخصیت برند «صمیمی و واقعی» و تمرکز بر ارائه اطلاعات صادقانه، تلاش دارد جایگاه خود را به‌عنوان برندی متمایز در نقطه تلاقی اعتماد و شفافیت در صنعت بیمه ایران تثبیت کند.

source

توسط elmikhabari.ir