حال به نظر میرسد که توسعهدهندگان تمرکز بالایی روی گشت و گذار در جهان Phantom Blade Zero داشتهاند. لیانگ خاطرنشان کرد که علاقهای به طراحی یک جهان بزرگ که بازیکن در آن گم شود، ندارد. در عوض تمام نقشههای بازی به صورت دستی طراحی شدهاند تا بازیکن را به سمت هدف راهنمایی کنند. با این وجود با دنیایی کوچک سر و کار نخواهیم داشت؛ زیرا به گفته کارگردان بازی، احتمالا بازیکن در اولین تجربه Phantom Blade Zero تنها ۳۰ درصد از کل محتوای آن را ببیند و امکان تجربه مقادیر زیادی را از دست بدهد.
لیانگ به تاریخ عرضه یا ارائه بهروزرسانی درباره دموی عمومی بازی اشارهای نکرد. در حال حاضر میدانیم که بازی Phantom Blade Zero تا قبل از پایان سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر و پلی استیشن ۵ عرضه میشود.
source