کونامی هفته آینده Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را منتشر می‌کند و طبق نقد و بررسی‌های اولیه، تجربه‌ای لذت‌بخش در انتظار طرفداران است. اما نسخه پی‌سی از نظر امکانات کامل‌ترین نسخه بازار نیست. طبق گزارش PCGamesN نرخ فریم در این نسخه روی ۶۰ فریم بر ثانیه قفل شده است و پشتیبانی از نسبت تصویر فوق‌ عریض (UltraWide) وجود ندارد.

بازی از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند، اما تنها یک اسلایدر برای تنظیم روشنایی دارد و امکان تعیین حداکثر روشنایی به‌ صورت دقیق فراهم نیست. همچنین برای استفاده از HDR باید بازی را در حالت تمام‌ صفحه اجرا کرد، اما برای رسیدن به بالاترین وضوح ممکن باید حالت Borderless Windowed انتخاب شود. خبر خوب این است که کنترل‌های کیبورد و ماوس عملکرد «عالی» دارند و امکان تغییر کلیدها (Rebind) وجود دارد.

کونامی قبل از عرضه به شکل جدی به جزئیات ویژگی‌های نسخه پی‌سی نپرداخت و مشخص نیست چه زمانی این محدودیت‌ها برطرف شود. البته این شرکت اخیرا زمان زیادی صرف به‌روزرسانی Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 روی تمام پلتفرم‌ها کرده است.

Metal Gear Solid Delta

نسخه استاندارد بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در ۲۸ آگوست (۶ شهریور) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود، و خریداران نسخه Digital Deluxe دو روز زودتر (۴ شهریور) به بازی دسترسی خواهند داشت.

source

توسط elmikhabari.ir