پاپ مارت، شرکت سازنده فرنچایز لبوبو، تنها در نیمه اول سال ۲۰۲۵ حدود ۶۷۰ میلیون دلار عروسک لبوبو فروخته که بیشتر از فروش محصولات باربی و Hot Wheels است.

لبوبو، عروسک الفی که اخیراً به کیف دیزاینر بسیاری از سلبریتی‌ها آویخته شده بود، ترند این روزها در زندگی مردم نیز به شمار می‌آید. اما حالا ما می‌دانیم که این عروسک‌ها چقدر محبوب و سودآور هستند. مدتی پیش، شرکت چینی پاپ مارت در گزارش مالی خود جزئیاتی پیرامون میزان فروش فرنچایز لبوبو برای نیمه اول سال ۲۰۲۵ به اشتراک گذاشت.

این برند که توسط هنرمندی چینی-هلندی به نام کسینگ لونگ طراحی شده، در شش ماه اول سال ۲۰۲۵ بیش از ۶۷۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است. این میزان از درآمدزایی را اگر با بازه مشابه در سال گذشته مقایسه کنیم، متوجه رشد ۶۶۸ درصدی می‌شویم. برای مقایسه، شرکت Mattle در همین بازه زمانی (۶ ماه ابتدایی ۲۰۲۶) حدود ۳۷۴ میلیون دلار اسباب‌بازی باربی و ۶۲۶ میلیون دلار اسباب‌بازی Hot Wheels فروخته است.

محبوبیت لبوبو باعث شده تا سری The Monsters شرکت پاپ مارت بسیار موفق باشد و تقریباً ۳۵ درصد از کل درآمد این شرکت را به ارمغان بیاورد.

اگر چه این آمار و ارقام تحسین‌برانگیز است، اما تنها بخشی از موفقیت حقیقی جاکلیدی‌های لبوبو را در بر می‌گیرد. ما همچنان تعداد زیادی لبوبو تقلبی در بازار داریم (طرفداران لفوفو خطابشان می‌کنند) که ساخت آن‌ها با Pop Mart هماهنگ شده. سودآوری حاصل از این محصولات در گزارش مالی ذکر نشده است.

source

توسط elmikhabari.ir